Музичні заняття
Музичні заняття - це основна форма музичного виховання у дитячому садку, які є систематичними і спрямовані на всебічний розвиток дошкільників та формування їхніх музичних здібностей. ...
Запрошую на музичне заняття
Експеримент з темпом
музики
Темп у музиці
Музичні та шумові звуки
Високі і низькі звуки
Весело. Сумно.
Музичні інструменти дітям
Підводне музичне заняття
Музичні професії
Музичне заняття з птахом Оду
Потанцюємо разом!
Танець - це чарівний світ мистецтва і неважко зрозуміти, чому хлопчик чи дівчинка спонтанно можуть наважитися піднятися на сцену і танцювати.
Займаючись з раннього віку, танець
допомагає розвивати гармонійне тіло і познайомить з почуттям ритму. Це
покращує психофізичне благополуччя і створює хороший потенціал власних
можливостей у дорослому житті. Крім того, завдяки вивченню почуття
музики посилюється здатність чути зовнішній світ, забезпечуючи впевненість в
собі і своєму тілі, позитивно формуючи характер. Танець розвиває в
дітях рівновагу, оволодіння простором, пам'ять і мову тіла, здатність посилити
інтуїцію. Не слід недооцінювати і набуття самодисципліни, яка може
виявитися корисною в повсякденному житті при прийнятті обґрунтованих автономних
рішень.
Руханка "Гусі потягусі"
Весела руханка
Ти щасливий
Друзі усміхаються
Справжня дружба
А ти лети у далекі світи
Я піду в Карпати гори
Слухання музики
Слухання музики займає провідне місце серед видів музичної діяльності, оскільки є їх складовим компонентом. В процесі слухання музики розвивається мелодичний, ритмічний, гармонічний та тембровий слух; музичне сприйняття; вміння аналізувати музику та володіти прийомами образного мислення. Внаслідок систематичного слухання дошкільники починають розрізняти і усвідомлювати засоби музичної виразності, жанри, форму творів. Завдяки слуханню музики закладаються основи музичної культури, формується любов до музики та оціночні судження.
Е. Ґріґ «Танок ельфів»
Д. Кабалевський «Клоуни»
Римский-Корсаков «Політ джмеля»
К. Сен-Санс «Акваріум»
Д. Кабалевський «Їжачок»
Один-два - шикуються у колони дерев'яні солдатики. Ліва-права - крокують вони під звуки маршу. "Марш дерев'яних солдатиків" написав композитор Петро Чайковський.
К. Сен-Санс "Слони"
С. Майкапар. « Метелик»
У музиці дуже важливі високі та низькі звуки. Композитор Д.Кабалевський зобразив неповороткого клишоногого ведмедика та веселе зайченя у своєму музичному творі "Зайчик дратує ведмежатко". Уважно послухай музику.
Послухай п'єсу. Кому присвячений цей твір? Чому музика ніжна і лагідна?
Перевір свої знання! Пограйся в гру
"Впізнай музичний твір"
Спів
Не
секрет, що основою музичного виховання дітей є спів. Діти люблять співати і
охоче роблять це. А спів благотворно позначиться на розвитку дитини.
Заняття співом розвивають у дітей слух, відчуття ритму, пам'ять.
- Організм насичується киснем - поліпшується кровообіг, нормалізується серцебиття.
- У мозку виробляються гормони радості - ендорфіни.
Минає нервозність та напруження. Дитина почувається спокійно та щасливо.
- Спів хором дає особливе відчуття єднання.
- Збільшується об'єм легень, розвивається грудна клітина, формується правильне дихання.
- Активується лімфатична система, яка допомагає організму позбавлятися від токсинів. Здорова лімфатична система укріплює імунітет і «відлякує» віруси.
- Поліпшується робота органів шлунково-кишкового тракту.
Пропоную поспівати!
Пісня "Лисичка-сестричка"
Пісня "Мишка Пиптик"
Пісня "Киця"
Пісня "Сова"
Пісня про кульбабу